Poradna Sušičky prádla


Autor: Registrovaný uživatel | Vloženo: 15.10.2019 000 12:52 | Témata: Poradna Sušičky prádla

Registrovaný uživatel

Registrovaný uživatel

Jak je to s reklamaci při nákupu na eshopu?

Možná hloupý dotaz ale nemám s tím žádné zkušenosti tak se radši zeptám. Když si koupím susicku přes eshop, který nemá prodejnu v mém okolí nebo vůbec, jak probíhá reklamace ? Jestli se zboží musí odelat eshopu a kdo to odveze ? A nebo ma prijit technik ? A jak je to v případě prodloužené záruky, když mi odejde už v prodloužené době? Řeší to tedy už pojišťovna? Děkuji

  • 17. října 2019 - Oficiální zástupce obchodu ONLINESHOP.cz

    Dobrý den, reklamace zakoupeného spotřebiče přes e-shop probíhá stejně, jako reklamace spotřebiče přes kamennou prodejnu. Vy, jako koncový uživatel, musíte v případě poruchy kontaktovat autorizovaný servis výrobce (servisní linku) a závadu nahlásit. Prokážete se fakturou za zboží a výrobním číslem. Následně se se servisem domluvíte na návštěvě servisního technika přímo u Vás doma. V případě prodloužené záruky je nutné kontaktovat společnost, která prodlouženou záruku zaštiťuje (např. pojišťovnu), která pro Vás zajistí návštěvu servisního technika z autorizovaného servisního střediska. Zde se prokazujete také fakturou a číslem Vaší pojistné smlouvy. V případě dotazů nás můžete kontaktovat na [email protected]. Děkujeme Vám za dotaz a přejeme hezký den.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Registrovaný uživatel

      17. října 2019 - Registrovaný uživatel

      Dobrý den, děkuji mockrát za odpověď. Ještě by mě zajímalo, pokud usoudí servisak že je zboží neopravitelne co dál? A pokud zboží nejde opravit u mě doma tak si ho odvezou sami? A ještě náklady opravu platím já, a prodejce mi to pak proplatí?


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.