Poradna Bosch WTH85201BY
Autor:
|
Vloženo: 05.10.2018 000 19:08
|
Témata: Poradna Bosch WTH85201BY
Dobrý den. Zajímalo by mne: v případě reklamace je nutno přístroj doručit do obchodu, nebo reklamace řeší pouze opravář u zákazníka-
-
8. října 2018 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.
Dobrý den, v případě reklamace je nutné kontaktovat servisní linku výrobce - https://www.bosch-home.com... , který Vám zajistí návštěvu servisního technika přímo u Vás doma. Není tedy nutné sušičku nikam vozit. Děkujeme za dotaz a přejeme hezký den.
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano (1)
- Ne
Tato otázka byla již uzavřena.
Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.