Poradna AEG AbsoluteCare T8DEG48SC
Autor: | Vloženo: 09.11.2016 000 12:44 | Témata: Poradna AEG AbsoluteCare T8DEG48SC
Těsnění dvířek - pískání
Zakoupila jsem si tuto sušičku a po jejím zapnutí asi 5 minut to trvá, jde pískání (asi uniká vzduch) z vrchní části dvířek.Chci se zeptat, zda je to v pořádku?Jinak jsem se sušičkou spokojená.
-
9. listopadu 2016 - Oficiální zástupce značky AEG
Dobrý den,
pokud se Vám nejeví chod sušičky v pořádku, kontaktujte nejbližší autorizovaný servis.
http://www.aeg.cz...
S pozdravem
Servis Lavamax-
7. ledna 2017 - Lucie
Dobrý den, jelikož jsem narazila na více reakcí, kde je uvedeno, že sušičky absolutecare mívají často problém s těsněním dvířek, můžete mi prosím napsat, jestli se tento jev vyskytuje u všech typů Absolutecare? Případně, u kterého typu nebyl tento problém zaznamenán? Nebo je lepší raději koupit některou z AEG parních sušiček? Díky za odpověď.
-
23. ledna 2017 - Oficiální zástupce značky AEG
Dobrý den, tento jev byl způsoben tvarem použitého těsnění dvířek u jedné ze sérií, žádným způsobem neovlivňuje kvalitu sušení. Ve spolupráci s výrobním závodem byla provedena úprava těsnění, a tím eliminace tohoto jevu. Spotřebiče, které nyní uvádíme na trh, jsou tak zcela v pořádku.
-
-
Pavla Vašíčková
-
16. listopadu 2016 - Ywe
Dobrý den, zkoušela jsem i dvířka jemně rukou přitlačit a přestalo to, ale jakmile jsem dala ruku z dvířek pryč ,tak to opět začalo dělat..Nedělá to celou dobu sušení , jenom než se asi nahřeje..,tak nevím, zda je to na servis?
-
16. listopadu 2016 - Oficiální zástupce značky AEG
Dobrý den,
pokud musíte na dvířkách držet ruku, jinak sušička píská, není to v pořádku. Je možné, že je vadné těsnění. Obraťte se prosím na nejbližší servisní středisko viz odkaz u první odpovědi.
S pozdravem,
Servis Lavamax
-
-
Pavla Vašíčková
17. listopadu 2016
Dobrý den,
také jsem zkoušela na dvířkách držet ruku a pískání opravdu přestalo, po puštění dvířek opět pískání. Dnes jsem dala standartní sušení bavlna do skříně a pískalo mě to až 20 minut. Mám i pocit, že po dobu pískání vychází ze sušičky i ten nepořádek, který by měl skončit ve filtru sušičky. Prach pozoruji hlavně nad dvířky a kolem ovládání sušičky. Když to utřu, tak za chvilku je tam opět prách z toho oblečení, co zrovna suším. Asi opravdu to chce servis. Jen je trochu hrůza to, že si člověk koupí drahou věc, která by měla fungovat a nakonec má drahou věc, která od začátku sice funguje, ale s problémy.
Moc bych si prála, aby pan, či paní Ywe sem určitě napsala zprávu, zda bude servisovat, popřípadě, jak servis dopadl. Samozřejmě já servis volám hned zítra a také napíši, zda to vše bylo jen v těsnění, či je jiný problém.-
18. listopadu 2016 - Ywe
Dobrý den, taky jsem zklamaná, mám ji teprve tři týdny a hned problém:-(
Budu kontaktovat prodejce,jelikož to tak má v podmínkách a pak Vám sdělím, jak jsem dopadla.
Manžel si myslí, že možná by stačilo seřídit dvířka,že snad ani těsněním to nebude..,ale uvidím.
-
18. listopadu 2016 - Pavla Vašíčková
Dobrý den,
velmi vám děkuji za odpověď. Myslím si, že fakt to dělat nemá, protože nikdo jiný se nezapojuje do diskuze a někteří píší - tichá sušička. Také dám vědět, co mě řekli.
Uvidíme.
-
18. listopadu 2016 - Ywe
Dobrý den, určitě to není v pořádku. Domnívám se, že by to mohlo mít i vliv na konečnou spotřebu energie, když sušička takto podfukuje.
Co se týká hluku, tak za sebe musím říct, že je hlučná a to bydlím v RD, takže to až tak neřeším, ale pokud bych bydlela v bytě, tak určitě nedoporučuji!
-
18. listopadu 2016 - Blanka
Dobrý den ,problém asi více sušiček - tato sušička AEG AbsoluteCare T8DEE68SC 3 dny a ten samý problém pískání z vrchní části dvířek.
Tak taky budu muset volat servis .
-
21. listopadu 2016 - Pavla Vašíčková
Dobrý den,
dnes jsem kontaktovala prodejce, říkal že máme volat určitě servis. Doporučil Chladservis na Křenové Brno, tel: 543 255 555. Tak jsem zvědavá.
-
23. listopadu 2016 - Ywe
Dobrý den, tak už ji mám také nahlášenou na servis a říkali mi tam, že už jsem třetí, komu to tak dělá.
-
1. prosince 2016 - Blanka
Dobrý večer ,
Tak oprava už proběhla, servisák si s tím poradil po konzultaci se servisním střediskem .Vypodložil na pantu co drží dvířka, spodní šroub podložkou a tím se mírně zvýšil přítlak na vrchní část dvířek . Tím byl problém vyřešen. Výrobce se tím bude muset zabývat ,jelikož je to častá závada .Podle servisáka by mělo stačit vyrábět širší těsnění. Dejte vědět jaká oprava pomohla Vám.
-
2. prosince 2016 - Pavla Vašíčková
Dobrý den, takže jste zkoušela už sušit a už to nedělá? Je lepší mít nachystaný mokrý prádlo a hned zkusit sušit, než ten servisák odejde?
-
2. prosince 2016 - Blanka
Žádné mokré prádlo připravené nebylo. Vyzkoušelo se to jen tak bez prádla . Sušení s prádlem už proběhlo taky několikrát a je to bez problémů.
-
-
Láďa od Berouna
-
30. listopadu 2016 - Láďa od Berouna
Jinak je to dobře vidět kudy profukuje, protože tam je i prach z prádla až za těsněním. Jinak jsem koukal PROČ? fouká, nejšpíš je to nevhodným umístěním otevíracího madla, které je z výroby nastaveno do polohy šikmo nahoru a vzhledem k tomu že uchycení pantů je ve slabém plastu tak při otevírání se to celé kroutí a už to asi nepatrně zkroucené zůstane.. Spíš by ho to chtělo dát přímo ve vodorovné ose k západce, aby se to celé nekroutilo ale jestli to pomůže? Uvidíme v pátek má přijet servis.
-
1. prosince 2016 - Ywe
Dobrý den, já teprve čekám na servis,můžete prosím pak napsat ,jak jste dopadl?
-
2. prosince 2016 - Pavla Vašíčková
Dobrý den, také čekám na servis, přijdou až ve čtvrtek 8.12. Jsem též zvědavá, jak jste dopadl.
-
2. prosince 2016 - Láďa od Berouna
Tak je zatím po netěsnosti a pískání. Vyřešeno podložením spodního šroubku pantu jak psala Blanka. Hlavní blbost je i to madlo šikmo. Nepřirozeně páčí dvířka. Jelikož jde dle návodu přesunout do jiné polohy, tak až budu mít čas, tak ho skusím přestavit tak aby bylo v ose se západkou a pantem.
-
6. prosince 2016 - Ywe
Dobrý den, tak i já už mám po servisu sušičky, opravář už věděl, kde je závada, měl instrukce od výrobce, takže dal podložku pod spodní pant dveří. Je to skutečně výrobní vada.
Když ji zapnul k odzkoušení, tak mi říkal, že je dost hlučná oproti starším modelům, což mu musím dát za pravdu.
-
7. prosince 2016 - Pavla Vašíčková
Tak to mám radost, že je to opravitelná vada. Sama jsem zvědavá, servis mám zítra.
Ještě jsem se chtěla zeptat, když už tu máme takový debatní kroužek, tato sušička má různé stupně sušení jako např. k žehlení, do skříně, extra suchá a potom jde také nastavitstupně suchosti (v návodu strana 16) je tam standartní sušení, extra suchost, maximální suchost. Na kterou z těchto 3 stupnů sušite? Já zatím standartní sušení a do skříně, občas mám ještě vlhké prádlo a musím přidat 20 minut bavlna sušení, abych to měla suché. Říkala jsem si , že asi standartiní sušení je na nižší teplotu a tím pádem se neničí prádlo a nezmenšuje se. Třeba je lepší navolit něco jiného, abych byla spokojená. Některé ponožky se také změnšily. Můžete poradit?
Díky
-
7. prosince 2016 - Ywe
Dobrý den, tak já zatím používám přednastavený programy, především bavlna. Zkoušela jsem už mix a ložní prádlo. Nejvíce přesto používám bavlnu, prádlo je celkem suché až na froté ručníky, ty dávám tak na 10minut na radiátor.Zatím se mic nesrazilo. Jinak jsem spokojená, protože mi sušička pomohla vyřešit problém s věšením prádla na dvorek, který byl plný kouře od sousedů. V létě ji budu používat minimálně, jen když bude pršet, přeci jen venku to prádlo líp provětrá,když je čistý vzduch.
Jak vyzkouším jiné programy, dám vědět.
Hezký den.
-
3. ledna 2017 - JK
Mám ji dva měsíce a také to dělá.Zatím čekám na servis a tak uvidím. Myslím si že oprava vypodložením pantu je dosti neprofesionální u spotřebiče za 15000,-.
Tento design AEG nějak nevychytal.Raději kupujte starší modely.
Pro Láďa od Berouna: Řekl bych že madlo nejde dát vodorovně v ose pantu.Jen vpravo nahoře-dole nebo vlevo nahoře-dole.
-
3. ledna 2017 - Láďa
Jj, je to tak nejde vodorovne. Je to pekne forove a zjevna konstrukcni vada. Zatim funguje po vypodlozeni dobre.
-
9. ledna 2017 - JK
Tak servisák došel a pod spodní šroubek pantu dal na šroubek kovovou podložku. Zatím vzduch neuniká. Sice oprava nijak profesionální ale asi funguje. Jinak prej AEG řeší jiné těsnění a to by mělo dávat v rámci záruky,uvidíne.
-
23. ledna 2017 - Oficiální zástupce značky AEG
Dobrý den,
omlouváme se všem zákazníkům, kteří tento jev zaznamenali. Byl způsoben tvarem použitého těsnění dvířek u jedné ze sérií. Ujišťujeme vás, že tento jev žádným způsobem neovlivňuje kvalitu sušení. Pokud se vás však tento nedostatek týká, prosíme, obraťte se na servis v místě vašeho bydliště - seznam servisních středisek naleznete zde: http://servicepartners.elux.cz. Ve spolupráci s výrobním závodem byla provedena úprava těsnění, a tím eliminace tohoto jevu. Spotřebiče, které nyní uvádíme na trh, jsou tak zcela v pořádku.
-
24. ledna 2017 - JK
Když to bylo způsobeno špatným tvarem těsnění tak nechápu proč mi servisák vypodložil jen pant a rovnou to těsnění nevyměnil. Je možné mi ho tady vyměnit?
Toto mi napsali z Elektroluxu:
Vámi zmiňovaný problém je již vyřešen a všechny nově dodávané sušičky AEG již s únikem vzduchu dveřmi spotřebiče nemohou mít problém. Problém nebyl způsoben jak uvádíte nesprávným těsněním, ale byl způsoben nesprávným usazením dveří spotřebiče. Je nám velice líto, že na Vámi zakoupeném spotřebiče došlo k projevení vady. Věříme však, že po provedené opravě již k uniku vzduchu nedochází.
A ještě toto:
U sušiček, u kterých byl reklamován unik vzduchu dveřmi spotřebiče bylo zjištěno, že při transportu spotřebiče došlo k posunu dveří. Proto došlo k úpravě konstrukce uchycení závěsu dveří tak, že je konstrukčně zabezpečen proti posunu v případě nestandardního transportu.
A ještě toto:
Podle informace z výrobního závodu byl upraven hrot zajišťující správné uchycení šroubů připevňujících dveře. Těsnění ani samotný rám dveří (nebo jejich otevírání) se v každém případě nezměnilo.
Karel Hrdina
Technical training CZ & Sk
Electrolux, Domácí spotřebiče CZ
divize Electrolux s.r.o.
Budějovická 778/3,
140 21 Praha 4
Czech Republic
Tak nechápu jak to tady je.
-
25. ledna 2017 - Oficiální zástupce značky AEG
Dobrý den,
velmi se Vám omlouváme za zmatky. Pískání bylo opravdu způsobeno tvarem použitého těsnění dvířek u jedné ze sérií. Servis vám vadné těsnění určitě vymění, neváhejte se, prosím, na ně obrátit. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.
-
25. ledna 2017 - jk
Děkuji za odpověď. Hned se s nimi spojím.
-
25. ledna 2017 - jk
Ještě se zeptám. To správné těsnění má jiný tvar? Můžete mi napsat o jakou sérii se jedná abych si to mohl porovnat s mou sušičkou, zda do této série patří? Děkuji
-
-
Petr
-
9. března 2017 - Petr
Tak servisák zavolán podruhé. Poprvé použil podlžku pod šroub u pantu. Vydrželo to 2 měsíce a problém je tu zpět.
-
24. března 2017 - Pavla Vašíčková
Mě to poprvé vypodložil podložkou též, ale nyní mám pocit, že opět uniká vzduch, ale je to bez pískání. Takže si též myslím, že bude třeba vyměnit celé to těsnění. Dejte prosím vědět, jak Vám dopadl druhý servis. Díky
-
24. března 2017 - JK
Druhý servis dopadl zatím ok. Těsnění funguje .Ale řekl bych, že v místnosti kde sušičku provozuji se od té doby nějak moc objevuje prach na poličkách atd... Takže mi připadá že stejně se nějaký prach dostává někudy ze sušičky ven. Nebo je to snad normální u všech sušiček? Nevím... Jak to máte vy ostatní?
A co na to zastoupení AEG?
-
24. března 2017 - Pavla Vašíčková
Já dnes sušila též, černé oblečení + tmavé ponožky a toho prachu kolem sušičky. Celá sušička i pračka pod ní posetá černým prachem z oblečení, prostě hrůza. Nevím zda to má být. Já myslela, že sušička by prách měla pohltit a né šířit ho kolem, takže to zřejmě netěsní jak by mělo, zkusím podruhé kontaktovat servis.
JInak bych ještě podotkla, že čištění toho druhého filtru u sušičky (myslím toho co se nemusí dělat pokaždém sušení) se, čistí velmi špatně, toho prachu se tam dostane velmi mnoho, to opravdu nechápu jak je to možné. Vysát všechen prách nejde, vždy je to tam jakoby nalepené a to podotýkám, že nepoužívám aviváž. Myslela jsem si, že koupí sušičky vyřeším problém s prachem a že nebudu chodit kolem sušáků, zatím ale pořád nějaká komplikace. Nemluvě o tom, že to prostě některé věci opravdu zmenší a to suším standartně bavlna do skříně nebo mix - u toho ale nemám zcela suché prádlo. Ach jo.
Také by mě zajímalo vyjádření AEG zda je možné, že ze sušičky se někudy dostává prách ven, zda je možné, že po vysušení černého prádla je sušička a pračka a vlastně vše kolem pokryto černým prachem. Nebo opravdu volat servis, protože je něco v nepořádku, třeba to těsnění.
-
-
Láďa od Berouna
-
22. února 2017 - Ywe
Taky mi vak přišel, snaží se a to je dobře..:-)já mám i pračku od AEG a s tou jsem velice spokojena.
-
22. února 2017 - JK
Tak včera přišel opět servisák a vyměnil těsnění za vyšší. Vyměnil i trn ve dvířkách co spíná kontakt.Prý by byl krátký. Podložku pod pantem, co tam dal minule, nechal.
Takže spokojenost. Jsem rád že se k tomu tak AEG postavilo.Děkuji JK
-
26. února 2017 - Pavla Vašíčková
Dobrý den,
takže servis u Vás byl dvakrát? Jednou vypodložil malou podložkou, jako v listopadu u mě a nyní vyměnil nějaké těsnění, nevím které myslíte a podložku, kterou Vám tam dal minule nechal. Mě se totiž teď o víkendu stalo, že opet unikal vzduch z vrchní části dveří i když už mám po servise. Bylo to jen chvíli. Přemýšlela jsem, zda jsem nemohla nějak hnout těma dveřima, tím jak se otvírají nebo ..... Nic mě nenapadá. Od listopadu byl klid. Teď teda nevím zda znovu volat servis a prosit o dokonalejší opravu? Prosím o radu.
Díky P.V.
-
26. února 2017 - Pavla Vašíčková
Nemyslíte to gumové těsnění kolem otvoru?
P.V.
-
27. února 2017 - JK
Ano myslím to šedé těsnění kolem dvířek. Je vyšší oproti původnímu. Zatím je to dobré.
-
-
Jana
-
24. března 2017 - Jana
Tak servis zajistila firma Chladservis z Brna, vyměnily těsnění za nové. Oproti původnímu je těsnící guma vyšší. Zatím je všechno OK
-
24. března 2017 - Pavla Vašíčková
Super, je vidět, že už jen nevypodloží dvířka podložkou, tak jak to bylo u nás. ale vymění celé těsnění, tak jak AEG píše. Podložka byla super, ale po dvou měsících opět unikání vzduchu a nepořádek všude kolem. Díky za informaci, moc mi pomohla k rozhodnutí znovu volat servis.
-
7. dubna 2017 - Pavla Vašíčková
Dnes proběhl druhý servis, také zajistila firma Chladservis Brno, bylo vyměněno těsnění kolem vchodu do sušičky a trn ve dvířkách co spíná kontakt. Takže spokojenost. Snad to bude už vše v pořádku a sušička bude fungovat už konečně bez komplikací.
-
-
Petr
18. dubna 2017
Naše sušička od doby co sme jí poprvé zapojili pískala, po měsíci už mě to nebavilo a objednal sem servis na záruku, pán hned přijel a gumu vyměnil říkal že tento problém je znám a že se to výměnou gumy napravý ale sušička píská dál. Teď čekám na vyjádření ze servisu jak se to bude řešit dále.
-
25. května 2017 - Pavla Vašíčková
jak jste dopadl?
-
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.